Introducere

Ați decis că angajarea unui web designer, acum ce? Există sute, dacă nu chiar mii de „designeri de site-uri web”, deci cum alegeți ce designer de site-uri să angajați? Alegerea unui designer de site-uri web este la fel ca alegerea mașinii potrivite pentru dvs. Va trebui să faceți câteva cercetări, să vă dați seama de nevoile dvs. și să vă asigurați că găsiți o companie care să îndeplinească aceste nevoi. Pentru a alege cu înțelepciune, trebuie să știți exact de ce aveți nevoie, mai degrabă decât să încercați să vă ghiciți nevoile sau să vă mulțumiți cu mai puțin decât aveți nevoie.

Utilizați această listă pentru a începe proiectul dvs.:

  • Câte pagini aveti nevoie?
  • E-Commerce sau site web standard?
  • Optimizat pentru motorul de căutare (SEO)?
  • Aveți nevoie de un dezvoltator sau designer web?
  • Vei avea nevoie de lucrări de design grafic?
  • Afișați produse sau servicii?
  • Integrare social media?

Ca și în cazul oricărei decizii de afaceri, trebuie să uitați ideea de „cel mai bun” și să mergeți cu ceea ce aveți de fapt nevoie de cerințele dvs. și obiectivele companiei. Odată ce ți-ai dat seama de nevoile și obiectivele tale, va apărea cea mai bună opțiune. Alegerea unui designer de site-uri web prin eliminarea pe baza obiectivelor dvs. va avea ca rezultat un site web care să vă satisfacă toate nevoile și să vă atingă obiectivele.

Iată câteva lucruri pe care trebuie să le căutați atunci când decideți cu ce designer de site-uri web să mergeți.

Ei îți ascultă ideile și le au pe ale lor

Din moment ce vă cunoașteți deja industria, cu excepția cazului în care începeți și nu v-ați făcut cercetarea. Dacă mai târziu sunteți dvs., vă rugăm să nu mai citiți și să faceți câteva cercetări pe piața dvs., publicul țintă și industrie. Cu toate acestea, cel mai probabil sunteți un expert în industria dvs. Știți ce vindeți și aveți o idee despre modul în care trebuie să îl prezentați potențialilor dvs. clienți.

Acestea fiind spuse, o companie excelentă de web design ar trebui să aibă un departament de marketing care știe despre industria dvs. pentru a putea crea un site web. Dacă firma de design web nu vă ascultă ideile, este posibil să vă pierdeți timpul și nu are rost să continuați să construiți o relație cu acestea. Proiectantul dvs. va trebui să fie capabil să pună în aplicare ideile dvs., în timp ce va putea sugera propriile idei care se corelează cu nevoile afacerii dvs. prin proiectare. Proiectantul dvs. ar trebui să poată aduce la viață ideile site-ului dvs. web.

Definiți nevoile tehnologice ale site-ului web

Acesta este un pas critic atunci când alegeți o companie de proiectare a site-urilor web și chiar cu ce designer din acea companie veți lucra. Un designer web pur-joc nu funcționează cu HTML / CSS sau alte limbaje web tradiționale.

În realitate, un designer pur-play lucrează cu Photoshop și se concentrează pe branding, palete de culori, imagini și experiența utilizatorului final. Ei vor lucra adesea cu dezvoltatorii front-end pentru a-și implementa designul. Site-ul web cu care utilizatorul vede și interacționează se numește front-end. Dezvoltatorii front-end vor cunoaște limbajele web și vor fi confortabili cu tehnologiile „back-end”, cum ar fi bazele de date, scripturile și, în general, se asigură că toate computerele vorbesc între ele corect.

Acum, că înțelegeți diferitele roluri necesare atunci când proiectați un site web, trebuie să angajați pe cineva care să fie expert într-unul, care să cunoască celălalt și să cunoască al treilea. Este mai bine să ai un Master of one decât un Jack al tuturor meseriilor atunci când vine vorba de companii de proiectare de site-uri web. Acesta este motivul pentru care angajarea unei agenții care are trei divizii diferite este mai bună. Veți ajunge cu o echipă care înțelege detaliile fiecărei părți a construirii site-ului web.

Definiți nevoile dvs. de design

Când vine vorba de proiectarea site-ului dvs. web, trebuie să aveți o idee vagă a ceea ce doriți. Cu toate acestea, conceptele vagi sunt dificil de înțeles și când descrierea poate fi percepută ca fiind complet diferită de ceea ce a fost intenționat inițial.

Prin urmare, este mai bine să începeți să priviți site-urile web ale concurentului dvs. și să identificați ceea ce vă place și ce nu vă place. Trageți-vă ideea dacă nu o vedeți pe alte site-uri web. Chiar dacă desenul dvs. este de bază, acesta va fi mai specific decât utilizarea termenilor vagi.

Designerul web potrivit vă va vorbi prin design, vă va explica anumite caracteristici și aspect, precum și vă va asigura că vă plac alegerile în fiecare etapă. Ei caută feedback cu privire la conceptele de proiectare, precum și ceea ce este cel mai important pentru dvs. Motivul pentru a ști ce este cel mai important este că, atunci când vine vorba de buget, trebuie să știe unde să reducă și unde să acorde prioritate.

Proiectare de site-uri responsive

Proiectarea responsive nu este un moft, este un mod de viață. Google clasifică site-urile web bazate pe designuri responsive. Dacă o agenție de design web nu este capabilă să creeze un design responsiv, ar trebui să spuneți „Următorul”.

Același răspuns ar trebui să fie dacă sugerează un site web mobil separat, în loc de un design responsiv.

După cum sa menționat în postare, există unele cazuri în care este avantajos să aveți un site mobil separat, dar soluția preferată este un design responsiv. Designerul potrivit va ști că utilizarea dispozitivelor mobile și a tabletelor continuă să crească și va înțelege nevoia unui design responsiv.

Țineți pasul cu tendințele de design modern

La fel ca unele casetele audio învechite, nu doriți să aveți un site web care este învechit în ceea ce privește designul sau informațiile. Un designer web este la curent cu cele mai noi tehnologii și tendințe de proiectare și modul în care acestea afectează SEO. Consumatorii sunt mai predispuși să aibă încredere într-o afacere dacă site-ul lor web arată modern, curat și este ușor de navigat.

Există mai multe tendințe de design populare în 2021, câteva sunt defilarea în paralaxă, designul plat, designul receptiv și o mulțime de stiluri și elemente. Desigur, un mare web designer știe când un design este doar un mod și știe cum să creeze un site web modern, atemporal și orientat către utilizator.

Departament Marketing

Agenția de design web ar trebui să aibă, de asemenea, o echipă de marketing internă, designeri și dezvoltatori. Acest trio nu numai că vă va oferi un site web uimitor, dar va ajuta și la crearea de campanii de marketing prin reclame pay-per-click sau prin SEO amănunțit. Ar trebui să confirmați că au capacitatea pentru următoarele servicii:

  • Optimizarea SEO pentru motoarele de căutare
  • Marketing social media
  • Marketing Pay Per Click
  • Marketing prin e-mail
  • Design grafic
  • Marketing de conținut

Portofoliu de site-uri web și conversii

Designerii web pot vorbi, dar doriți să vă asigurați că pot si crea. Cel mai bun mod de a determina dacă știu lucrurile lor este să vă uitați la site-urile web anterioare. Nu aveți încredere în capturile de ecran ale paginilor de pornire, ci accesați site-ul respectiv. Veți dori să vă alocați timp pentru a căuta în portofoliul lor și pentru a vizita site-urile pe care le-au proiectat. Acesta este un mod excelent de a le judeca munca pentru a vedea dacă se potrivește cu estetica dvs. dacă nu, atunci s-ar putea să doriți să găsiți un alt designer.

O companie bună de design web ar trebui să poată vorbi cu experiență despre:

  • Cercetare de piață
  • Piețe țintă
  • Clienții țintă
  • Ratele de conversie
  • Rezultatele motorului de căutare

Ei ar trebui să poată vorbi despre aceste trei pentru diversele site-uri din portofoliul lor. A putea proiecta un site web care face conversii înseamnă că înțeleg aspectele, navigările și apelurile la acțiuni adecvate. Proiectantul pe care îl alegeți va trebui să utilizeze date și metode dovedite pentru a crea un site web cu o rată de conversie ridicată. Nu vă mulțumiți cu ideile „suficient de bune” sau „dacă pare bine că vor converti” ideologiile, nu funcționează și sunt o risipă a bugetului dvs. de marketing.

Longevitate

Pe o piață în creștere, „faceți-vă singuri”, veți găsi multe companii de design web înființate peste noapte, doriți să vă asigurați că acea companie pe care o alegeți pentru site-ul dvs. web este una care are capacitatea de a rămâne în preajmă.

Asta nu înseamnă că nu ar trebui să aveți încredere în companiile noi, înseamnă doar că trebuie să fiți atenți și să vă asigurați că companiile mai noi sunt capabile să se adapteze piețelor în schimbare și cerințelor algoritmilor Google.

Cu cât o companie de design are mai multă experiență, cu atât sunt mai adaptabile și se schimbă cu noile tendințe de pe internet. Cu cât sunt mai adaptabile și mai avansate, cu atât vor avea șanse ca anul viitor să vă ajute să vă sprijiniți noul site web.

Experiență în mai multe industrii

Ar putea părea o idee excelentă să ai o companie de design web specializată pe o piață de nișă. Cu toate acestea, aceasta nu este o companie ideală cu care doriți să lucrați, deoarece cel mai probabil veți ajunge la un site web care nu se distinge de alte site-uri web de pe această nișă. Veți dori să căutați o companie de design web care să lucreze cu o mare varietate de industrii. Acest lucru asigură că este mai probabil să creeze un site web unic, care va ajunge la un public mai mare. Site-ul dvs. web trebuie să fie unic și să stea deasupra concurenței, nu să fie înfrățit.

O altă căsuță importantă este să vă asigurați că compania poate lucra la nivelul dvs. Adică sunt familiarizați cu întreprinderile locale sau cu întreprinderile naționale. Nu vă limitați la o agenție care se concentrează exclusiv pe întreprinderile mici locale, dacă faceți acest lucru, veți risca să le depășiți sau, mai rău, dacă veți avea un succes mai mic.

Cu cât știu mai multe segmente de publicitate designerul dvs. web, cu atât sunt mai mari șansele ca site-ul dvs. să vă ajute să vă atingeți obiectivele de afaceri. Găsiți un designer care poate gândi atât mari cât și mici în ceea ce privește designul site-ului și publicul.

Definiți nevoile afacerii dvs.

Cea mai importantă parte a proiectării site-ului web este cunoașterea nevoilor afacerii dvs.:

  • Ce rol servește site-ul dvs. în afacerea dvs.? Este informativ, un magazin online sau un blog?
  • Puteți face rezervări sau să oferiți servicii?

Va trebui să vă gândiți la ceea ce doriți să obțineți având site-ul web și să transmiteți acest lucru echipei de proiectare.

Solicitați propuneri

Solicitarea unei propuneri nu este ceva de care să te ferești. Ar trebui să discutați cu mai multe companii și să comparați ce pot face pentru dvs. și ce vor percepe. În propunere, ar fi trebuit să ofere un buget de bază. Nu costul final – va veni când veți semna acordul și va fi mult mai detaliat.

Solicitați contractul și planul de proiect

Odată ce primiți o propunere pe care o aprobați, următorul pas ar fi obținerea unui contract și a unui plan de proiect. Având în scris așteptări și termene tangibile vă va ajuta să vă asigurați că elementele și nevoile sunt îndeplinite. Contractul ar trebui să precizeze „livrabilele”, costurile, responsabilitățile, drepturile de proprietate intelectuală și un organism de judecată.

Un plan de proiect ajută toate părțile implicate și să înțeleagă așteptările, responsabilitățile și termenele. Nu trebuie să fie complicat și ar trebui să comunice clar deși cine este responsabil pentru ce și când.

În cele din urmă, din respect pentru designerii pe care nu i-ați ales, asigurați-vă că trimiteți un declin politicos. Poate fi la fel de simplu ca „Vă mulțumim că ați furnizat aceste informații. Am decis să lucrăm cu o altă companie. Vă vom ține cont de companie pentru viitoare proiecte și recomandări. ” Acest lucru va salva toată lumea timp de urmăriri inutile și este mai profesionist dacă trebuie să lucrați cu ei în viitor.

Urmăriți proiectul și comunicați clar

Comunicarea este esențială atunci când aveți de-a face cu designeri în ceea ce privește site-ul dvs. web. Întrucât site-ul va fi al tău, trebuie să te asiguri că ai toate informațiile necesare pentru a lua cele mai bune decizii. Doriți să vă asigurați că dețineți documentația tehnică și că țineți evidența tuturor problemelor tehnice. Amintiți-vă că lucrările de proiectare depind de feedback rapid și precis, dacă nu vă place ceva, spuneți-l rapid și clar.

Pașii următori

Alegerea unui designer de site-uri web nu trebuie să fie descurajant. Este nevoie de multă gândire și cercetare înainte de a ajunge chiar la companiile de proiectare de site-uri web. Trebuie să înțelegeți ce doriți când doriți și trebuie să vă comunicați în mod clar așteptările, deoarece dacă nu faceți, va exista frustrare din toate punctele de vedere.

Pașii următori alternativi

Chiar dacă ați găsit utilă această postare, dar dacă vă uitați la bugetul dvs., nu vă puteți permite să angajați un designer de site-uri web de calitate pentru clienți, există opțiuni.

DIY (Do It Yourself) cu un constructor de site-uri web (Website Builder)

Există companii specializate în lucrul cu companii care au un buget redus și nu au expertiză tehnică sau de proiectare. Acestea oferă găzduire și șabloane pre-realizate, toate pentru un singur abonament lunar. Este posibil să nu obțineți toate funcționalitățile dorite sau diversitatea și creativitatea, dar veți obține un site web sigur, rapid și frumos. Site-uri precum Godaddy sau Bluehost.

Site web DIY cu WordPress auto-găzduit

435 / 5000
Translation results
WordPress este un sistem de gestionare a conținutului incredibil de versatil. Este un software gratuit pe care îl instalați pe un cont de găzduire (adică, închiriați o parte a unui server de la o companie de găzduire). Puteți alege temele și paginile dvs. și este foarte mult un tip de program plug and play. Software-ul are o curbă de învățare, dar veți avea control 100% și opțiuni deschise 100%. De asemenea, veți putea apela la experți specifici pentru probleme specifice.

Achiziționați design de site web de la o companie de găzduire

Această opțiune este un amestec dintre primele două, dacă doriți un control deplin asupra site-ului dvs. cu opțiuni nelimitate pentru viitor. Dacă nu doriți curba de învățare atunci când creați singur un design, atunci puteți achiziționa uneori servicii de proiectare site-uri web de la o companie de găzduire.

Concluzie

Când vine vorba de proiectarea unui site web, este important să vă asigurați că utilizați cea mai bună companie pentru afacerea dvs., personalitatea dvs. și cineva în care aveți încredere. Doar pentru că o companie este „ieftină” nu înseamnă că vor face o treabă proastă, la fel cum o companie care este „scumpă” nu va face cea mai bună treabă acolo. Trebuie să vă asigurați că dorințele și nevoile dvs. sunt explicate clar și că compania cu care alegeți să lucrați vă va asculta nevoile.

Acest articol a fost postat in News. Salveaza ca bookmark acest articol.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Folosim cookie-uri pentru a vă oferi cea mai relevantă experiență, amintindu-vă preferințele și repetând vizitele.